Sunday, August 21, 2011

kegilaan bershopping.................


bagi saya...
shopping adalah terapi terbaik buat saya apabila dilanda tekanan dan masalah....
dengan bershoping saya akan berasa lega...


walaupun saya tidak membeli apa2 barang semasa shoping...
tetapi dengan berjalan di mall....
tengok2 baju... tengok2 hand bag... tengok2 kasut...


saya rasa lega dan haapy....
rasa puas sgt...
dan pabila balik dari shopping...
akan rasa hilang segala tekan yang dihadapi....


TETAPI...............


apabila bershoping di tempat yg sesak seperti sekarang...
iaitu musim nk raya nie... 


saya rasa tak enjoy sgt...
ssb perlu bersesak2...
berebut2...
bertolak2...
berlanggar2...


semua nye lah...!!!
rasa makin tension lg ade lah...!!!!




cm video yang saya letak nie...
saya ambk mase shopping raye kt sogo last weekend....
sesak nye.....
rasa cm nk pengsan di watnye.....


pengajaran yg saya dapat....
kalau nk shopping raye....
saya akan shoping sebelum bulan puase....
sebab ble dh sesak sgt...
rase nk shopping pon dh x der mood...
x der feel... :( 


lg pon, shoping mase bulan puase..
mmg la sale... tp saye tgk...
ape2 brg yg di sale kn tu...
bkn nye lawa sgt pon...
cm nk hbiskn stok jer... :( 


tp.......
ape2 pon, bg sye....
shopping adalah terapi yg paling bagus untuk saya semasa dilanda tekanan dan masalah...


I LIKE SHOPPING............ ^_^ 

No comments:

Post a Comment